Witaj, Guest
Musisz się zarejestrować przed napisaniem posta.

Użytkownik
  

Hasło
  





Szukaj na forum

(Zaawansowane szukanie)

Statystyki
» Użytkownicy: 589
» Najnowszy użytkownik: Zielony635
» Wątków na forum: 246
» Postów na forum: 600

Pełne statystyki

Użytkownicy online
Aktualnie jest 1 użytkownik online.
» 0 Użytkownik(ów) | 1 Gość(i)

Ostatnie wątki
skiny z Nintendo eShop
Forum: Ogólne rozmowy o trybie Battle Royale
Ostatni post: Bruce Wayne
03-27-2024, 11:19
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 50
Przywitanie
Forum: Przywitaj się
Ostatni post: masterbruce
03-27-2024, 01:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 42
Szukam nauczyciela Fortni...
Forum: Ogłoszenia
Ostatni post: john_problem
02-28-2024, 19:19
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 291
turnieje
Forum: Problemy z Fortnite
Ostatni post: kukiz87
02-19-2024, 18:57
» Odpowiedzi: 4
» Wyświetleń: 157
Problem z łączeniem konta
Forum: Problemy z Fortnite
Ostatni post: moncil
01-18-2024, 01:36
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 73
Błąd dobierania graczy.
Forum: Problemy z Fortnite
Ostatni post: wojtas841
01-14-2024, 15:40
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 71
Problem sterowania myszą ...
Forum: Problemy z Fortnite
Ostatni post: belson94
12-21-2023, 01:18
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 75
problem z wydajnoscia
Forum: Problemy z Fortnite
Ostatni post: maksyoo
12-18-2023, 20:13
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 85
Problem z poziomem konta
Forum: Problemy z Fortnite
Ostatni post: kukiz87
12-07-2023, 14:38
» Odpowiedzi: 1
» Wyświetleń: 113
Fortnite się nie uruchami...
Forum: Problemy z Fortnite
Ostatni post: Kawe
11-26-2023, 18:56
» Odpowiedzi: 0
» Wyświetleń: 118

 
  skiny z Nintendo eShop
Napisane przez: Bruce Wayne - 03-27-2024, 11:19 - Forum: Ogólne rozmowy o trybie Battle Royale - Brak odpowiedzi

Witam,szukam i szukam i nie moge znalezc. Undecided
Wie ktos jak znajde skiny w Nintendo eShop?
Chodzi mi o postacie ktorych aktualnie nie ma w sklepie.

Wydrukuj tę wiadomość

  Przywitanie
Napisane przez: masterbruce - 03-27-2024, 01:18 - Forum: Przywitaj się - Brak odpowiedzi

Witam wszystkich.

Wydrukuj tę wiadomość

  Szukam nauczyciela Fortnite dla syna
Napisane przez: john_problem - 02-28-2024, 19:19 - Forum: Ogłoszenia - Brak odpowiedzi

Hej,

To chyba będzie nietypowe ogłoszenie - od lat uczę synka grać w różne gierki, wcześniej głównie Minecraft, aktualnie Fortnite. Problem w tym, że chłopak (lat 9) jest już tak dobry, że ani ja, ani żaden z moich znajomych za nim nie nadąża. Mały uczy się z youtube, codziennie trenuje, i zrobił się (w moich oczach przynajmniej) wymiataczem (jak na swój wiek). W związku z tym zastanawiam się czy nie zacząć go szkolić na zawodowego gracza i szukam kogoś bardzo dobrego, kto mógłby z nim trochę pograć jako mentor/nauczyciel, pouczyć go trików itd., i ewentualnie ocenić, czy faktycznie malec ma jakąś przyszłość jako pro gracz i warto inwestować w jego dalszą naukę/trening. Jestem gotów zapłacić za taką "usługę", ale nie mam za dużo kasy, więc myślałem o stawce np. 20zł/h, która nie jest specjalnie wygórowana, ale zakładam że w skali miesiąca trochę by się z tego uzbierało.

Ewentualnie jak ktoś z Was ma grające dzieciaki, które potrzebują partnera, to chętnie byśmy się poznali. Oczywiście, z uwagi, że dotyczy to dziecka, to najpierw musielibyśmy pogadać na video, wymienić się danymi itd..

Proszę o sygnał, czy ktoś jest zainteresowany na PW.

Dzięki,
Dominik

Wydrukuj tę wiadomość

  turnieje
Napisane przez: hutaa - 01-19-2024, 22:36 - Forum: Problemy z Fortnite - Odpowiedzi (4)

Witam,
Syn nie może grać turniejów rzekomo przez to, że ma jakieś 2L? Smile
Może ktoś podpowiedzieć co zrobić żeby mógł grać te turnieje?

Wydrukuj tę wiadomość

  Problem z łączeniem konta
Napisane przez: moncil - 01-18-2024, 01:36 - Forum: Problemy z Fortnite - Brak odpowiedzi

Cześć,

Mam problem z połączeniem konta. Założyłam konto na xboxie, a gdy próbuję zalogować się na epic games klikając xbox, przekierowuje mnie do konta microsoft, loguję się, wszystko jest ok do momentu powrotu na stronę epic games. Tam chcą ode mnie założenie nowego konta. Pojawia się poniższy komunikat:
Cześć,, znaleźliśmy twoje konto Sieć Xbox. Połącz je z kontem Epic Games, aby zachować informacje i postępy.
A poniżej okienka do założenia nowego konta.
Czy ktoś mógłby mi pomóc to ogarnąć bo oszaleję.



   

Wydrukuj tę wiadomość

  Błąd dobierania graczy.
Napisane przez: wojtas841 - 01-14-2024, 15:40 - Forum: Problemy z Fortnite - Brak odpowiedzi

Witam wszystkich. 

Zwracam się do Was z ogromną prośbą. Chciałbym pomóc synowi w uruchomieniu gry, ale niestety nie daje rady. 
Syn od ponownej instalacji gry nie może grać, ciągle wyskakuje błąd dobierania graczy. Już sprawdziłem ustawienia. Niby wszystko ok. Czy ktoś z Was umiałby mi pomóc?

Ps. Ale wstyd, chciałbym dołączyć zdjęcia z ustawień i błędów, ale nie potrafię znaleźć jak dodać załączniki....




Wydrukuj tę wiadomość

Smile Problem sterowania myszą na PS5
Napisane przez: belson94 - 12-21-2023, 01:18 - Forum: Problemy z Fortnite - Brak odpowiedzi

Witam mam problem ze sterowaniem myszą na PS5. Osia X jest zamieniona z osią Y. Mówię okej wpisze w internet na pewno znajdę jakiś tutorial jak to zrobić. Niestety myliłem się i to nie jest  takie łatwe. W większości gier w ustawieniach sterowania zazwyczaj jest jakiś ptaszek odpowiadający za to, tutaj tego nie widzę. Mam nadzieję że wiecie o co mi chodzi. Miał ktoś kiedyś podobną sytuację? Pozdrawiam serdecznie

Wydrukuj tę wiadomość

  problem z wydajnoscia
Napisane przez: maksyoo - 12-18-2023, 20:13 - Forum: Problemy z Fortnite - Brak odpowiedzi

czesc, od jakiegos czasu zmagam sie z problemem fps w fortnite, kupilem nowego pc okolo 2 miesiace temu z dobrymi komponentami tj. rtx 4060, i5 12400f czy 32 gb ramu. z poczatku po kupieniu kompa w fortnite mialem po okolo 300-400fps, wszystko bylo dobrze do momentu okolo miesiaca temu gdy fps zaczely mi spadac. aktualnie w battle royale mam srednio 100fps, a na kreatywnym 200. Serio juz nie wiem co zrobic bo próbowowalem wszystkiego, mam najnizsze mozliwe ustawienia jaki i tryb wydajnosci, zaktualizowalem wszystkie sterowniki (karta gragiczna, procesor czy sam internet) temperatura procka to okolo 50 stopni wiec chyba ok. robilem benchmarki oraz sprawdzenie wszystkie czesci po koleji pod wzgledem wydajnosci i wszystko jest dobrze. juz trace nadzieje, bede bardzo wdzieczny za pomoc bo gra na 100fps jest poprostu tragiczna, a wydalem kupe kasy (ponad 5k) i chcialbym miec dobre osiagi. kazda pomoc sie przyda, z gory dziekuje i pozdrawiam Smile

Wydrukuj tę wiadomość

  Problem z poziomem konta
Napisane przez: adamosy142@gnail.com - 12-06-2023, 22:01 - Forum: Problemy z Fortnite - Odpowiedzi (1)

Witam wszystkich mam taki problem z grą, generalnie chodzi o to że gram cały czas zwykłe gry a nie żadne mapy, ciągle battle royale bez budowania z kolegami no i wszystko fajnie tylko w pewnym momencie na koniec gry przy wygranej grze pokazuje że dostałem załóżmy 45 tysięcy doświadczenia ale finalnie nie dostaje tego a problem trwa w najlepsze zagrałem wiele gier i ciągle mam ten sam poziom. Bywają przebłyski że dostaje doświadczenie z gier natomiast tylko po 5 tysięcy a nie więcej.
Dodam że problem występuje w każdym trybie solo duo trio i squady 
Co to może być support milczy proszę o pomoc bo jest to trochę irytujące

Wydrukuj tę wiadomość

  Fortnite się nie uruchamia
Napisane przez: Kawe - 11-26-2023, 18:56 - Forum: Problemy z Fortnite - Brak odpowiedzi

Dzień dobry, mam problem z fortnite, mianowicie od tego sezonu gdy włączam fortnite'a to wyskakują mi błędy (najczęściej 30004, 30014 itd) po czym restartuje mi komputer. Robiłem format i działało, a na drugi dzień znowu to samo :|

Wydrukuj tę wiadomość

Reklama
sponsorki Polskie forum fortnite  ogłoszenia towarzyskie Zarabianie w internecie Jak zarabiać w domu Randki24 Bogate sponsorki