RATOWANIE ŚWIATA
MISJE I SYSTEMY
Poprawki błędów
Poprawki błędów
MISJE I SYSTEMY
- Przedstawiamy Przerzutnik Profitów.
- Aby skorzystać z Przerzutnika Profitów, przejdźcie do ekranu ulepszania przedmiotów, następnie wybierzcie „Ulepsz”, a potem nową opcję „Zmień profitów”.
- Ten system jest dostępny dopiero po ukończeniu misji obrony burzowej tarczy 2 w Deskogrodzie.
- Po jej ukończeniu gracze odblokowują sekwencję zadań samouczka Przerzutnika Profitów, a także wystarczająco dużo zasobów, by je ukończyć.
- Gracze, którzy ukończyli już misję obrony burzowej tarczy 2 w Deskogrodzie, natychmiastowo zyskają dostęp do misji samouczka, a także do zasobów początkowych.
- Ten system jest dostępny dopiero po ukończeniu misji obrony burzowej tarczy 2 w Deskogrodzie.
- Przerzutnik Profitów pozwala graczom wybierać profity dla schematów, a także zwiększać ich siłę.
- Gracze mogą wybrać profit z listy profitów przewidzianych dla danego pola, bez żadnego losowego doboru.
- Wraz z dwoma nowymi stopniami mocy profitów schematy mogą stać się potężniejsze niż kiedykolwiek!
- Gracze mogą wybrać profit z listy profitów przewidzianych dla danego pola, bez żadnego losowego doboru.
- Schematy zdobyte przed aktualizacją 4.2 (stare wersje schematów) muszą zostać poddane konwersji, zanim będzie można zacząć zmieniać powiązane z nimi profity.
- Przerzutnik Profitów wykorzystuje całkowicie nowe zasoby!
-
- Re-profit (używany zarówno do zmiany, jak i ulepszania profitów)
- Profit+ (używany do ulepszania profitów)
- Podpałka (używana do zmiany typu żywiołu na ogień)
- Elektryzator (używany do zmiany typu żywiołu na siły natury)
- Zmrażacz (używany do zmiany typu żywiołu na wodę)
-
- Zasoby potrzebne do zmiany profitów będą dostępne w sklepie okolicznościowym (od czwartku, 17 maja, od godz. 2:00 czasu polskiego).
- Aby skorzystać z Przerzutnika Profitów, przejdźcie do ekranu ulepszania przedmiotów, następnie wybierzcie „Ulepsz”, a potem nową opcję „Zmień profitów”.
- Dodano możliwość ulepszenia klasy rzadkości schematu broni lub pułapki.
- Wymaga to tych samych elementów, co ulepszenie klasy rzadkości bohatera.
- Zanim będzie można ulepszyć ich klasę rzadkości, stare wersje schematów muszą zostać poddane konwersji w Przerzutniku Profitów.
- Odblokowane dzięki 2-gwiazdkowej ewolucji węzły drzewka zdolności dla broni i pułapek.
- Wymaga to tych samych elementów, co ulepszenie klasy rzadkości bohatera.
- Ulepszono nagrody za misje i misje alarmowe z minibossami tak, aby od czasu do czasu wynagradzały graczy re-profitem i profitem+ w ramach dodatkowych łupów, począwszy od wczesnych misji w Deskogrodzie. W rezultacie:
- Materiały do tworzenia (takie jak ruda, dynksy itp.) będą pojawiały się w późniejszych misjach zdecydowanie rzadziej.
- PD i materiały do ewolucji (czyste krople deszczu, błyskawice w butelce itp.) będą pojawiały się nieco rzadziej.
- Materiały do tworzenia (takie jak ruda, dynksy itp.) będą pojawiały się w późniejszych misjach zdecydowanie rzadziej.
- Misje alarmowe burzy żywiołów są już dostępne.
- Wszystkie pustaki żywiołów w tych strefach będą powiązane z żywiołem danej strefy.
- Każda ze stref wynagradza graczy zasobami żywiołowymi zależnymi od żywiołu danej strefy: podpałką, elektryzatorem lub zmrażaczem.
- Mogą być one używane wespół z re-profitem tak, aby zmieniać profity żywiołów w schematach.
- Mogą być one używane wespół z re-profitem tak, aby zmieniać profity żywiołów w schematach.
- Limit: 2 na misję
- Wszystkie pustaki żywiołów w tych strefach będą powiązane z żywiołem danej strefy.
- Dostępne są już powtarzalne zadania, które wynagradzają graczy zasobami potrzebnymi do zmiany profitów.
- Misja otwierania skrytek wynagradza graczy re-profitem.
- Misja zabijania mgielnych potworów wynagradza graczy re-profitem.
- Misje zabijania pustaków ogniowych, sił natury oraz wodnych wynagradza graczy stosownymi zasobami żywiołowymi.
- Uwaga: Pustaki żywiołowe znaleźć można w Deskogrodzie lub dalszych lokacjach.
- Uwaga: Pustaki żywiołowe znaleźć można w Deskogrodzie lub dalszych lokacjach.
- Misja zabijania chromowanego krzepkiego pustaka wynagradza graczy re-profitem.
- Misja otwierania skrytek wynagradza graczy re-profitem.
- Misja naprawy schronu
- Ataki nie są już walkami na czas, by skrócić ogólny czas ich trwania.
- Teraz podczas ataków gracze muszą wyeliminować ustaloną liczbę wrogów.
- Ostateczne starcie nadal trwa określony czas.
- Ostateczne starcie nadal trwa określony czas.
- Liczba wrogów będzie się zwiększać o 10 w ciągu każdego z trzech pierwszych ataków, aby ustalić się ostatecznie na poziomie z trzeciego ataku.
- Ataki nie są już walkami na czas, by skrócić ogólny czas ich trwania.
- Minilamy będące nagrodami po ukończeniu misji obrony burzowej tarczy zostały przeskalowane.
- Dotychczas gracze mogli zdobyć pewną określoną liczbę minilam (od 1 do 4), w zależności od ich skuteczności w trakcie trwania misji, niezależnie od stopnia jej trudności.
- Nowy podział minilam wygląda następująco:
- Kamienny Las: od 1 do 4.
- Deskogród: od 2 do 5.
- Dolina Samowitości: od 3 do 6.
- Twine Peaks: od 4 do 7.
- Kamienny Las: od 1 do 4.
- Dotychczas gracze mogli zdobyć pewną określoną liczbę minilam (od 1 do 4), w zależności od ich skuteczności w trakcie trwania misji, niezależnie od stopnia jej trudności.
- Zmiany w punktowaniu misji:
- Stosowanie się do proponowanych w trakcie misji budowli nie jest już wymagane, aby otrzymać maksymalną ilość punktów lub nagrody.
- Zmieniono punktację i nagrody połączone z proponowanymi w trakcie misji budowlami na odznakę ukończenia misji.
- Stosowanie się do proponowanych w trakcie misji budowli nie jest już wymagane, aby otrzymać maksymalną ilość punktów lub nagrody.
- Wskaźnik trafień krytycznych
- Wskaźnik trafień krytycznych jest związany z nową metodą, według której będziemy obliczać w grze szansę na trafienie krytyczne.
- Wszystkie profity, które zapewniały szansę na trafienie krytyczne, posiadają obecnie wskaźnik trafień krytycznych.
- Nowy system sumuje wszystkie wskaźniki trafień krytycznych gracza.
- Wskaźnik trafień krytycznych zostaje następnie przeliczony na szansę na trafienie krytyczne.
- Następnie wartość szansy na trafienie krytyczne jest dodawana do bazowej wartości szansy na trafienie krytyczne broni danego gracza.
- Nowy system sumuje wszystkie wskaźniki trafień krytycznych gracza.
- Wskaźnik trafień krytycznych pojawi się wyłącznie w nowych schematach lub schematach, które zostały poddane konwersji przy użyciu Przerzutnika.
- Wszyscy bohaterowie i obrońcy zostali zmienieni tak, by wykorzystywali wskaźnik trafień krytycznych.
- W ramach tej zmiany bazowa szansa na trafienie krytyczne wszystkich broni została zwiększona o 5%.
- Wskaźnik trafień krytycznych jest związany z nową metodą, według której będziemy obliczać w grze szansę na trafienie krytyczne.
- Usunięto błąd sprawiający, że za niektóre misje nie były przyznawane nagrody.
- Usunięto błąd sprawiający, że gracze, którzy wcześniej nie otrzymywali nagród, teraz będą je otrzymywać.
- Zmieniono następujące profity bohaterów tak, by były dostosowane do nowego systemu wskaźnika trafień krytycznych (nowe wartości są zbliżone do starej szansy na trafienie krytyczne):
- Sokole Oko
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych pistoletów o 18.
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych pistoletów o 18.
- Szansa na trafienie krytyczne młotem
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 18.
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 18.
- Profity wsparcia szansy na trafienie krytyczne młotem
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 8/13/18.
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 8/13/18.
- Lekcje Anatomii
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 18.
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych obuchowej broni białej o 18.
- Profity wsparcia Lekcji Anatomii
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych mieczy, toporów i kos o 8/13/18.
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych mieczy, toporów i kos o 8/13/18.
- Regulowany Czok
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych strzelb o 8/13/18.
- Zwiększa wskaźnik trafień krytycznych strzelb o 8/13/18.
- Opanowanie Bólu
- Każda kumulacja Skrytobójstwa zwiększa teraz wskaźnik trafień krytycznych ostrej broni białej o 3.
- Każda kumulacja Skrytobójstwa zwiększa teraz wskaźnik trafień krytycznych ostrej broni białej o 3.
- Sokole Oko
- Obrońcy
- Profit szansy na trafienie krytyczne z broni dystansowej
- Podwyższa wskaźnik trafień krytycznych broni dystansowej o 13.
- Podwyższa wskaźnik trafień krytycznych broni dystansowej o 13.
- Profit szansy na trafienie krytyczne bronią białą
- Podwyższa wskaźnik trafień krytycznych broni białej o 13.
- Podwyższa wskaźnik trafień krytycznych broni białej o 13.
- Profit szansy na trafienie krytyczne z broni dystansowej
- Ninja
- Wachlarz Shurikenów działa teraz na większym obszarze na mniejszych odległościach.
- Wachlarz Shurikenów działa teraz na większym obszarze na mniejszych odległościach.
- Naprawiono błędny opis Pewnego Strzału, w którym zamiast „obrażeń krytycznych” wspominano o „szansie na trafienie krytyczne”.
- Fala Uderzeniowa, Shurikeny, Księżycowy Kop i Okrzyk Bojowy nie będą odtąd zużywać energii, jeżeli zostaną szybko anulowane przez przełączenie się na broń.
- Naprawiono błąd, który powodował, że granat odłamkowy nie wybuchał po rzuceniu.
- Naprawiono błąd, który powodował, że profit wsparcia Wstępne Planowanie nie działał poprawnie na Dewastatora, podklasę Budowniczego.
- Naprawiono błąd opisu, który mógł spowodować, że wszystkie profity BAZY Budowniczego nie wyświetlały się poprawnie.
- Naprawiono błąd opisu, który mógł spowodować, że wszystkie profity Przesunięcia Fazowego Rubieżnika nie wyświetlały się poprawnie.
- Naprawiono błąd, który mógł powodować, że profit Wytrzymały Mechanizm działał na wszystkich sojuszników, nie tylko na posiadającego go Konstruktora.
- Naprawiono błąd, który powodował, że skorzystanie z Przesunięcia Fazowego bardzo blisko wroga mogło przesunąć gracza w błędne miejsce.
- Naprawiono błędy, które mogły powodować, że szybkie strzelanie ze strzelb mogło opóźniać Szokowego Strzelca Rubieżnika.
- Poprawiono opisy taktycznych profitów Poczuj BAZĘ i Bomba Kasetowa tak, by było jasne, że się nie kumulują.
- Naprawiono błąd powodujący, że gwiazdki rzucane przy pomocy profitu Shurikeny kolidowały z bronią Monsun.
- Zasięg działania z opisu profitu Trzask i Prask jest odtąd spójny z innymi opisami.
- Poczwórną wyrzutnię można znaleźć w tygodniowym sklepie okolicznościowym (od czwartku, 17 maja, od godz. 2:00 czasu polskiego).
- Można załadować ją 4 rakietami zapalającymi, które pozostawiają kule ognia po eksplozji.
- Można załadować ją 4 rakietami zapalającymi, które pozostawiają kule ognia po eksplozji.
- Dodano kilka nowych profitów. Nie mogą się one pojawić w schematach starego typu (sprzed aktualizacji 4.2).
- Odnawianie budynków (tylko pułapki)
- Przywraca x% maksymalnej wytrzymałości połączonego budynku co 10 sek.
- Przywraca x% maksymalnej wytrzymałości połączonego budynku co 10 sek.
- Czas trwania efektu (tylko pułapki)
- Przedłuża czas trwania któregokolwiek z efektów spowodowanego użyciem pułapki.
- Ten element zastępuje także „+x do trwania ogłuszenia” w nowych schematach.
- Przedłuża czas trwania któregokolwiek z efektów spowodowanego użyciem pułapki.
- Zwiększenie wytrzymałości budynku (tylko pułapki)
- Zwiększa maksymalną wytrzymałość połączonego budynku o x%.
- Zwiększa maksymalną wytrzymałość połączonego budynku o x%.
- Szybkość ataku (tylko broń biała)
- Zwiększa szybkość ataków w zwarciu o x%.
- Zwiększa szybkość ataków w zwarciu o x%.
- Odporność na obrażenia (tylko broń biała)
- Zapewnia x% odporności na obrażenia, jeżeli broń jest wyposażona.
- Zapewnia x% odporności na obrażenia, jeżeli broń jest wyposażona.
- Wysysanie życia (tylko broń biała)
- Regeneruje zdrowie gracza liczbą PŻ równą x% zadanych przez niego obrażeń.
- Regeneruje zdrowie gracza liczbą PŻ równą x% zadanych przez niego obrażeń.
- Prędkość ruchu (tylko broń biała)
- Zwiększa prędkość ruchu o x%, jeżeli wyposażona jest broń biała.
- Zwiększa prędkość ruchu o x%, jeżeli wyposażona jest broń biała.
- Obrażenia zadawane mgielnym potworom i bossom
- Zwiększa obrażenia zadawane mgielnym potworom i bossom o x%.
- Zwiększa obrażenia zadawane mgielnym potworom i bossom o x%.
- Nowy typ żywiołu: fizyczny
- Zadaje obrażenia nie pochodzące od żywiołów, ale jego obrażenia bazowe są znacząco wyższe.
- Zadaje obrażenia nie pochodzące od żywiołów, ale jego obrażenia bazowe są znacząco wyższe.
- Odnawianie budynków (tylko pułapki)
- Dodano nowy unikatowy profit dla Rewolty Fundatora
- Dostępny jest jedynie po dokonaniu konwersji starego schematu przy pomocy Przerzutnika Profitów.
- Nie jest dostępny dla innych schematów.
- Kule rykoszetują w kierunku najbliższego celu i zadają mu 100% obrażeń, które zadały pierwszemu celowi.
- Dostępny jest jedynie po dokonaniu konwersji starego schematu przy pomocy Przerzutnika Profitów.
- Dodano nowy unikatowy profit dla Płonącego Masamune Fundatora
- Dostępny jest jedynie po dokonaniu konwersji starego schematu przy pomocy Przerzutnika Profitów.
- Nie jest dostępny dla innych schematów.
- Co szósty udany atak wywołuje eksplozję, która zadaje obrażenia na niewielkim obszarze.
- Dostępny jest jedynie po dokonaniu konwersji starego schematu przy pomocy Przerzutnika Profitów.
- Płonący Masamune Fundatora nie zadaje już obrażeń od energii (jedynie obrażenia od ognia).
- Zdalnie odpalane ładunki, granaty impulsowe i Czepiaki nie zajmują już miejsca w ekwipunku. Zmieniono ich opisy tak, aby było jasne, że nie utrzymują się poza misją.
- Profity szansy na trafienie krytyczne w schematach dodają 10/15/20/25/30 do wskaźnika trafień krytycznych.
- Schematy starego typu nadal korzystają ze starych współczynników szansy na trafienie krytyczne.
- Schematy starego typu nadal korzystają ze starych współczynników szansy na trafienie krytyczne.
- Profity związane z obrażeniami przy trafieniu w głowę pomnażają teraz obrażenia zamiast dodawać do nich punkty.
- Mechanika obrażeń ciągłych została zmieniona:
- Obrażenia ciągłe będą się odtąd kumulować, w zależności od tego, jaki jest ich żywioł (fizyczne / energetyczne / sił natury / ogniowe / wodne)
- Obrażenia ciągłe nie będą się już kumulować w zależności od typu broni (biała czy dystansowa).
- (Przykładowo) Wrogowie mogą odnosić obrażenia ciągłe od jednego typu żywiołu na gracza.
- (Przykładowo) Wrogowie mogą odnosić obrażenia ciągłe od jednego typu żywiołu na gracza.
- Obrażenia ciągłe odnawiają się w momencie ponownego użycia (na wrogu), nawet jeżeli poprzednie obrażenia ciągłe były nadal aktywne.
- Obrażenia ciągłe będą się odtąd kumulować, w zależności od tego, jaki jest ich żywioł (fizyczne / energetyczne / sił natury / ogniowe / wodne)
- Naprawiono błąd, który powodował, że wyrzutnia Smocza Furia nie uszkadzała otoczenia w obszarze swojego działania.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że pułapka wzmacniająca wyświetlała się na podglądzie w nieprawidłowym rozmiarze.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że siatki podglądów lodowej pułapki podłogowej i ogniowej pułapki podłogowej pokazywały się w błędnych miejscach.
- Zmiany w podnoszeniu przedmiotów generowanych podczas gry:
- Wszystkie przedmioty generowane podczas gry są teraz są widoczne jedynie dla tego gracza, które może je podnieść. Obejmuje to także łupy otrzymane w ramach misji pobocznych.
- Usunięto nazwy graczy z przedmiotów generowanych podczas gry.
- Niektóre z przedmiotów wypadających z wrogów będą generowane podczas gry. Dotyczy to na przykład składników o różnych stopniach, rzadkie składników i rud.
- Wszystkie przedmioty generowane podczas gry są teraz są widoczne jedynie dla tego gracza, które może je podnieść. Obejmuje to także łupy otrzymane w ramach misji pobocznych.
- Pułapki funkcjonalne (panele skokowe, przyspieszacze, panele leczące) będą się odtąd uzbrajały zaraz po ustawieniu, niezależnie od tego, czy budowla będzie już w pełni ukończona czy nie.
- Szept kaliber .45 nie będzie już blokował strzałów z bliska, jeżeli gracz stoi blisko ściany.
- Akcja tworzenia pistoletu neonowego będzie odtąd zużywała właściwe materiały.
- Naprawiono błąd, który sprawiał, że syfony bluglutu nie wchodziły w kolizję z pociskami.
Poprawki błędów
- Naprawiono błąd, który polegał na tym, że gra wyświetlała złą ilustracje dla nagrody (skrzynia, prezent, pudełko itp.), która była otwierana po wykonaniu misji.
- Naprawiono błąd, który powodował, że gracze nie mogli się poruszać po sklepie okolicznościowym, jeżeli nie było w nim żadnych przedmiotów okolicznościowych do kupienia.
- Ukryto symbol interakcji kontrolera, który przykrywał okienko zaznaczenia w menu burzowej tarczy.
- Naprawiono problem, który powodował, że nie dało się skorzystać z opcji rozszerzenia tarczy menu burzowej tarczy przy użyciu kontrolera.
- Naprawiono błąd, który powodował, że po ewoluowaniu przedmiotu gracze byli cofani do ekranu schematu.
- Przywrócono prawidłową interakcję kontrolera w Księdze Kolekcji.
- Naprawiono błąd, który powodował, że przycisk następnego poziomu w menu podglądu mógł chwilowo przestawać działać na konsolach.
- Naprawiono brakujący pasek punktów zdrowia dla niektórych uszkodzonych roślin.
Poprawki błędów
- Naprawiono osłaniaczy, którzy znikali i pojawiali się po zmianie pozycji przy wrogu, którego otaczali tarczą.
- Naprawiono błąd powodujący, że Krzepki z Ekranu pojawiał się dwukrotnie w niektórych misjach.
- Nalot kradzieja nie będzie już zadawał graczom obrażeń przez ściany.
- Naprawiono modyfikator minibossa Blokowanie Budynków, który niekiedy nie blokował budynków.
- Osłaniacz zyskał nowy model, animacje i efekty.
- Efekty graficzne Latającej Wieżyczki zostały zaktualizowane.
- Wokalizy i efekty dźwiękowe osłaniacza zostały zaktualizowane.
- Dźwięki wystrzałów z broni automatycznej będą się od teraz dostosowywały, jeżeli prędkość strzelania ulegnie zmianie.
- Poprawiono dźwięki w misji lotu na błyskawicy.