Weryfikacja rodzica/opiekuna - Wersja do druku +- Polskie Forum Fortnite (http://fortnitepolska-forum.pl) +-- Dział: Inne (http://fortnitepolska-forum.pl/forumdisplay.php?fid=17) +--- Dział: Problemy z Fortnite (http://fortnitepolska-forum.pl/forumdisplay.php?fid=20) +--- Wątek: Weryfikacja rodzica/opiekuna (/showthread.php?tid=860) |
Weryfikacja rodzica/opiekuna - kazan85 - 02-11-2022 Witam Piszę w imieniu syna. z powodu ze syn ma 13 lat po zalogowaniu sie na jego konto prosi o weryfikacje konta przez rodzica/opiekuna. Przechodzimy przez wszystkie kroki aż dochodzimy do miejsca ----- Potwierdź, że jesteś osobą dorosłą ------ i tu: Zanim przejdziesz dalej, Epic Games musi potwierdzić, że jesteś osobą dorosłą. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z SuperAwesome, wiodącą platformą do weryfikacji i wyrażania zgody rodziców. Dalej trzeba wpisać dane karty kredytowej takie jak nr kart, ważność i kod CVC wszystko wypełniam jak trzeba ale wyskakuje komunikat złe dane spróbuj ponownie dzwoniłem do banku wszystko jest ok - próbowałem na 2 kartach i nic Proszę o pomoc co jest nie tak jeżeli nie zrobię tego w ciągu 27 dni usuną konto czas leci RE: Weryfikacja rodzica/opiekuna - kukiz87 - 02-11-2022 Jedyne co mi przychodzi do głowy w tej sytuacji to , w sumie 2 opcje 1. Kontakt z epic 2. Nie wiem dlaczego jest napisane kwota 0.30 gbp skoro niżej jest napisane że nic nie pobiorą, chyba że pobiorą a potem oddadzą nie wiem jak to działa , ale na wszelki wypadek nie masz czasem wyłączonych transakcji internetowych z karty ? warto sprawdzić , jeżeli tak to ustaw limit z 5 zł jak karta przejdzie zmień spowrotem na 0 RE: Weryfikacja rodzica/opiekuna - kazan85 - 02-11-2022 (02-11-2022, 21:41)kukiz87 napisał(a): Jedyne co mi przychodzi do głowy w tej sytuacji to , w sumie 2 opcje dzwoniłem do banku z karta jest wszystko ok - płaciłem ja do tej pory w epic store i zawsze było bez problemu próbowałam z dwoma rożnymi kartami z 2 rożnych bankach - błąd ten sam z epic już się kontaktowałem ale albo maja automat co sypie teksty ze strony albo jakiś gość z translatorem RE: Weryfikacja rodzica/opiekuna - kukiz87 - 02-11-2022 A co Ci z supportu odpisali ? trzeba mieć trochę cierpliwości do nich , ale w większości przypadków są w stanie pomóc. RE: Weryfikacja rodzica/opiekuna - kazan85 - 02-13-2022 (02-11-2022, 22:48)kukiz87 napisał(a): A co Ci z supportu odpisali ? trzeba mieć trochę cierpliwości do nich , ale w większości przypadków są w stanie pomóc. ostatni @ od epic: Dzień dobry: Proszę spróbować następujących rozwiązań: 1. Czy podczas weryfikacji wyświetla się możliwość użycia dowodu osobistego do weryfikacji? Jeżeli tak, proszę spróbować jej użyć. 2. Jeżeli istnieje taka możliwość, proszę użyć innej karty kredytowej/debetowej do weryfikacji. 3. Proszę jeszcze raz zalogować się na konto, które zostało zablokowane, i jeszcze raz podać adres email, na który zostanie wysłany mail weryfikacyjny, po czym użyć linka z nowej wiadomości. Proszę przy próbie weryfikacji użyć innej przeglądarki internetowej niż ta, która została użyta za pierwszym razem. Jeżeli żadne z tych rozwiązań nie pomoże proszę skontaktować się z nami ponownie. wszystko sprawdziłem 3 razy dalej nie działa ciekawe co epic teraz wymyśli RE: Weryfikacja rodzica/opiekuna - kukiz87 - 02-13-2022 Ciśnij ich ostro , oni są w stanie wszystko zrobić. Odpisz że żadna karta bankowa Ci nie przechodzi, a opcji dowodu chyba nie masz nawet ? RE: Weryfikacja rodzica/opiekuna - kazan85 - 02-16-2022 (02-13-2022, 23:08)kukiz87 napisał(a): Ciśnij ich ostro , oni są w stanie wszystko zrobić. Odpisz że żadna karta bankowa Ci nie przechodzi, a opcji dowodu chyba nie masz nawet ? no i sprawę udało się załatwić wystarczyło 5 e-mail do EPIC i włączyli możliwość weryfikacji po przez dowód osobisty 20 sekund i konto aktywne RE: Weryfikacja rodzica/opiekuna - kukiz87 - 02-16-2022 No to super !! RE: Weryfikacja rodzica/opiekuna - drafik - 06-21-2022 (02-16-2022, 21:09)kazan85 napisał(a):(02-13-2022, 23:08)kukiz87 napisał(a): Ciśnij ich ostro , oni są w stanie wszystko zrobić. Odpisz że żadna karta bankowa Ci nie przechodzi, a opcji dowodu chyba nie masz nawet ? Witam, Proszę o podpowiedź poprzez jaki adres email kontaktowałeś z epic, gdyż mam identyczny problem. |