Fortnite Cheat - Wersja do druku +- Polskie Forum Fortnite (http://fortnitepolska-forum.pl) +-- Dział: Inne (http://fortnitepolska-forum.pl/forumdisplay.php?fid=17) +--- Dział: Hyde park (http://fortnitepolska-forum.pl/forumdisplay.php?fid=19) +--- Wątek: Fortnite Cheat (/showthread.php?tid=296) |
Fortnite Cheat - johnrambo - 05-12-2020 Z racji tego, że nieco nie ze swojej winy, mam do czynienia z Fortnite, chciałbym napisać parę słów na temat cheatów do tejże gry. Otóż biorąc pod uwagę, że "nieco" znam się na programowaniu i wiem co jest łatwe a co niekoniecznie, więc chcę się skupić na aspekcie pomagania graczowi w warstwie obserwacji gry. Tak, wiem jak działa Osiris i wiem jak grzebać w pamięci. Nie jest moim celem dobieranie się do pamięci gry i tworzenie ESP czy hackowanie możliwości samej gry. Moim celem od samego początku jest pomaganie graczowi przez analizę tego, co sama gra pokazuje. Czyli zamierzam z jednej strony przechwytywać ekran, z drugiej strony analizować go, a z trzeciej strony symulować ruchy gracza w celu osiągnięcia określonych celów. To tyle na wstępie. Chciałbym publikować kolejne posty w miarę postępów prac. RE: Fortnite Cheat - johnrambo - 05-13-2020 Ok, zatem zakładam, że zrzucam ekran i następnie będę próbował analizować to, co po zrzuceniu ekranu dostanę. Okazuje się, że ze zrzucaniem ekranu nie ma żadnego problemu. Renderowanie w Fortnite jest tak zrobione, że najprostszy kod używający GDI spokojnie radzi sobie ze zrzucaniem ekranu. Konkretnie: Kod: static uchar* getScreenshot(int w, int h, int x1, int y1, int ww, int hh) { Oczywiście zasadnicza część kodu pochodzi z jakiegoś źródła zewnętrznego (pewnie MSDN). Dodatkowo kod potrafi zrzucać jakiś określony fragment zamiast całego ekranu. Oczywiście wydajność tego jest zależna od wydajności kompa. Nie mniej jednak z moich obserwacji wydajność jest całkowicie ok. Zrzucanie fragmentu ekranu o wielkości 500x500px spokojnie może działać 60fps. Zrzucanie całego ekranu u mnie działa 15-20fps co też nie jest aż taką złą wartością. Przy okazji warto zwrócić uwagę, że przy wielordzeniowym procesorze zdecydowanie trzeba przetwarzać dane w oddzielnych wątkach. Oczywiście trzeba dodać synchronizację. |