Polskie Forum Fortnite

Pełna wersja: Weryfikacja rodzica/opiekuna
Aktualnie przeglądasz uproszczoną wersję forum. Kliknij tutaj, by zobaczyć wersję z pełnym formatowaniem.
Witam
Piszę w imieniu syna.
z powodu ze syn ma 13 lat po zalogowaniu sie na jego konto prosi o weryfikacje konta przez rodzica/opiekuna.
Przechodzimy przez wszystkie kroki aż dochodzimy do miejsca ----- Potwierdź, że jesteś osobą dorosłą ------ i tu: Zanim przejdziesz dalej, Epic Games musi potwierdzić, że jesteś osobą dorosłą. W tym celu nawiązaliśmy współpracę z SuperAwesome, wiodącą platformą do weryfikacji i wyrażania zgody rodziców.
Dalej trzeba wpisać dane karty kredytowej takie jak nr kart, ważność i kod CVC
wszystko wypełniam jak trzeba ale wyskakuje komunikat złe dane spróbuj ponownie
dzwoniłem do banku wszystko jest ok - próbowałem na 2 kartach i nic

Proszę o pomoc co jest nie tak jeżeli nie zrobię tego w ciągu 27 dni usuną konto czas leci
Jedyne co mi przychodzi do głowy w tej sytuacji to , w sumie 2 opcje

1. Kontakt z epic
2. Nie wiem dlaczego jest napisane kwota 0.30 gbp skoro niżej jest napisane że nic nie pobiorą, chyba że pobiorą a potem oddadzą nie wiem jak to działa , ale na wszelki wypadek nie masz czasem wyłączonych transakcji internetowych z karty ? warto sprawdzić , jeżeli tak to ustaw limit z 5 zł jak karta przejdzie zmień spowrotem na 0
(02-11-2022, 21:41)kukiz87 napisał(a): [ -> ]Jedyne co mi przychodzi do głowy w tej sytuacji to , w sumie 2 opcje

1. Kontakt z epic
2. Nie wiem dlaczego jest napisane kwota 0.30 gbp skoro niżej jest napisane że nic nie pobiorą, chyba że pobiorą a potem oddadzą nie wiem jak to działa , ale na wszelki wypadek nie masz czasem wyłączonych transakcji internetowych z karty ? warto sprawdzić , jeżeli tak to ustaw limit z 5 zł jak karta przejdzie zmień spowrotem na 0

dzwoniłem do banku z karta jest wszystko ok - płaciłem ja do tej pory w epic store i zawsze było bez problemu
próbowałam z dwoma rożnymi kartami z 2 rożnych bankach - błąd ten sam Sad

z epic już się kontaktowałem ale albo maja automat co sypie teksty ze strony albo jakiś gość z translatorem Sad
A co Ci z supportu odpisali ? trzeba mieć trochę cierpliwości do nich , ale w większości przypadków są w stanie pomóc.
(02-11-2022, 22:48)kukiz87 napisał(a): [ -> ]A co Ci z supportu odpisali ? trzeba mieć trochę cierpliwości do nich , ale w większości przypadków są w stanie pomóc.

ostatni @ od epic:

Dzień dobry:

Proszę spróbować następujących rozwiązań:
1. Czy podczas weryfikacji wyświetla się możliwość użycia dowodu osobistego do weryfikacji? Jeżeli tak, proszę spróbować jej użyć.
2. Jeżeli istnieje taka możliwość, proszę użyć innej karty kredytowej/debetowej do weryfikacji.
3. Proszę jeszcze raz zalogować się na konto, które zostało zablokowane, i jeszcze raz podać adres email, na który zostanie wysłany mail weryfikacyjny, po czym użyć linka z nowej wiadomości. Proszę przy próbie weryfikacji użyć innej przeglądarki internetowej niż ta, która została użyta za pierwszym razem.

Jeżeli żadne z tych rozwiązań nie pomoże proszę skontaktować się z nami ponownie.

wszystko sprawdziłem 3 razy dalej nie działa ciekawe co epic teraz wymyśli
Ciśnij ich ostro , oni są w stanie wszystko zrobić. Odpisz że żadna karta bankowa Ci nie przechodzi, a opcji dowodu chyba nie masz nawet ?
(02-13-2022, 23:08)kukiz87 napisał(a): [ -> ]Ciśnij ich ostro , oni są w stanie wszystko zrobić. Odpisz że żadna karta bankowa Ci nie przechodzi, a opcji dowodu chyba nie masz nawet ?

no i sprawę udało się załatwić wystarczyło 5 e-mail  do EPIC i włączyli możliwość weryfikacji po przez dowód osobisty 20 sekund i konto aktywne Smile
No to super !!
(02-16-2022, 21:09)kazan85 napisał(a): [ -> ]
(02-13-2022, 23:08)kukiz87 napisał(a): [ -> ]Ciśnij ich ostro , oni są w stanie wszystko zrobić. Odpisz że żadna karta bankowa Ci nie przechodzi, a opcji dowodu chyba nie masz nawet ?

no i sprawę udało się załatwić wystarczyło 5 e-mail  do EPIC i włączyli możliwość weryfikacji po przez dowód osobisty 20 sekund i konto aktywne Smile

Witam,
Proszę o podpowiedź poprzez jaki adres email kontaktowałeś z epic, gdyż mam identyczny problem.